Tavu  sapņu  tulkotājs

stāvs- grūtības
ielūzis- briesmas, laulības šķiršana
caurs- nedroša dzīve
jumtu taisīt- drošība, drīzas kāzas, ģimenes pieaugums
no tā nokrist- sliktas ziņas,
arī nelaime
pa jumtu staigāt- nedarīt to, ko labi nemāk

<-atpakaļ
Šo sapni redzējuši
2018-04-21
Lielas mājas . kaut kā zem paneļmajas 12 vai 16 stavu bij iespejams tikt un no apaklsas uzrapties lidz 3 stava platformai kur bija daudzi matraći un mita jauni cilveki sais necilvecigajos apstaklos. Velak atceros ka izaaucu liftu un braucu ar to uz 3 stavu, tacu tas sakum aizgaja lidz 10. Tad parkartojas sauraka sahta un tad gaja caur to atpakal uz 3. Kada svetkonference bijam kur bija lellu izrade ar uudeni. Un visbeidzot biju krasta masivaa tais majaas kuras kadrwiz redzeju sev prieksa pa logu. Saku ar elektribas vadiem kada virtuvee, bet jau tad atrados uz jumta un vacu dazadas kafijas stikla pudeles. Kuras nometu no jumta 9. Stavu majai. Bet tas nesaplisa. Vispar tad pa trepem nokluvu uz blakus 9. Stava majas jumta,bet atpakalkapt baidijos. Likas,ka maja supojas un ir no gumijas. Tad es izsitu ar roku aizmurero kiegelu izeju uz jumtu un nometu leja režği un gaju leja pa trwpem. Tur bij veikali,ne dzivokli. Kad biju lejaa pagalma,tad viens calis gribeja mani sasist jo es no tas majas kura supojas nolauzu no jumta piestiprinatu laternu un tagad taa atkarajaas. Ka ari sietu negribeju likt atpakal un paslepu tur pat sausuma zem balkoniem.
2018-03-11
Sapnī biju kādā nezināmā vietā, kur uz jumta vajadzēja saskrūvēt mikriņam durvju aizvēršanas mehāniku, konstruēju kaut ko ar vītņstieņiem, bet man nekas nesanāca, uzgriežņi šļuka nost. Tur netālu no manīm bija uzrāpusies kundze, kura ne visai labi izteicās par mani, tomēr neskatoties uz to viņa nobildēja mani, ko lūdzu viņai izdarīt, jo pats biju aizmirsis telefonu. Viņa lika man pasmaidīt. un tad es viņu lūdzu arī nobildēt manus 4 draugus, kas rosījās lejā, un tos redzējām no jumta. bildes lūdzu viņai atsūtīt, taču biju pārsteigts ka viņa pat par savu naudu bija iztaisījusi fotogrāfijas, kuras atradu sava vecā dzīvokļa pastakastītē. Vēl es atceros, ka mazgāju grīdu tur, pie kastītēm un kāpņutelpā.
2016-01-26
Sapnis spilgts, krāsains, atceros divas galvenās epizodes. Skolotāja Iveta man svešā pilsētā stāstīja, ka tur, tais mājās, kur pat rudenī nav apkopti vecie nokaltušie stādījumi, ka tur dzīvo tādi Padomju cilvēki ar tā laika DIevbijīgu dzīves uztrveri. Izstāstīja, ka, lai neiet pie viņiem, kā arī kādu leģendu par tiem cilvēkiem pie galda. Savācis instrumentus lāpstu, u.c. ar miki miki devos tomēr tur ieviest kārtību. Pa ceļam apstājāmies pie kadas pusizrakstas resnas kok saknes, ko vajadzēja atšķelt, tā izrādī´jās mīksta, un mikis to ar lāpstu pārdalija. Taču viņs´pārdalīga arī savu pēdu. no kājas, kas arī izrādījās mīksta. Savilka ģimi it kā taisītos raudāt , it kā neaptverot, ko izdarījis. es bēgu, jo zināju, ka kāja vairs nav glābjama. Tad ieskrēju tais mājās, kur viss bija tīrs, taču šķiet bija apstājies laiks. Uz galda kā vēstīts leģendā bija vāzes,un tad es uzreiz blakus telpā pamanīju mostamies divus cilvēkus pelēkām sejām, kur patiešām viens kā vēstīja leģenda atnāca un apsēdās pie galda, kad gribēju apsēsties es, tad manu vietu ieņēma tā meitene, - otrā daļā atceros to, ka braucu ar riteni kopā ar Imantu(Tikiju), pa svešu vietu, viņš braucot sarokojās ar Mārīti tiltiņu, un blakus arī bija Lauris Mednis, kuram nepatika, ka es aizbraucu aiz neredzamā līkuma kopā ar Tikiju, rokās sadevušies. Tā mēs braucām kādu laiku pa šo pilsētu, pa tuneli un gar sliedēm kalniņā pie Rīgas stacijas. Visu šo laiku man pakaļ skrēja mans izderesētais Melnais Runcis. Kad nonācām sireālajā Rīgas stacijā, tad uzlīdām uz kada jumta, un es raizējos par savu kaķi, lai tas nenoveļas, jo skārda jumts. Tur uz jumta bija ļoti daudz cilvēku, vietas brīvas bija maz. Spīdēja saule. Manu melnīti paņēma klēpī kaut kāda tukla sieviete, kas kaut kur bija redzēta... tā kā no turienes varēja redzēt gan pašu stacijas ieeju un nogāzi uz Centrāltrigus pusi, tad mani vilināja doma iegādāties tur dzīvokli, un es par to sāku interesēties. Jo teicu, ka man patīk tāds ļaužu pilns skats, ka vie
2015-07-28
Sapnis no 27. uz 28. jūliju. pl.00.30 - biju uzkāpis augstā latvijas paugurā, no kura virsotnes varēja redzēt horizontu Vienīgi dažu koku galotnes aizsedza skatu. Domāju šajā kalna galā celt kaut kādu māju sev, jo patika šī vieta. Tad jau izrādījās, ka tur jau ir kāda celtne, kurai bēni9ņos bija kupols. Bija uzslietas trepes bēniņos, lai caur kupolu izlīstu uz jumtu. Tur izlīda mana māsa un vērās tālumā, es turēju kupolu no iekšpuses, jo tas no viņas svara tomēr draudēja nomaukties un tas varēja būt bistami. Es gandrīz izkritu cauri bēniņu grīdai, jo ēka bija veca. Otrā sapņa daļa - 7:30 - Biju nezināmā vietā, kur remonotu biju sponsorējis es un veikuši mēs visi, tur viss bija tehnokrātisks, un bērni iekštelpās šūpojās, un tad gaitenis, kurā bija svaigi klātas flīzes veda uz augšū. Divās vietās flīzes kāds bija izkasījis, kas man nepatika.
2015-05-03
Sapnis uz 3. maiju. Biju Rīgā, biju iegādājies dārgu dzīvokli vecā mājā, 5. stāvā, ar skatu uz Daugavu, tuvu centram. Tā māja toč bija ļoti veca un grīļojās. īpašnieks, kurš ir daudzīvokļu mājās īpašnieks Madonā- Bruno, sūtīja mūs abus pusaudžus augšā līst pa ārsienu, bet pa to pusi, lai tā neapgāžas. Dzīvoklī domāju pēc tam izbūvēt jumta stāvu, jo no turienes skats bija labs arī uz pilsētu - vecā mūra ēka bija gana augstāka pār pārējām. Un man aatika sēdēt tur augšā... Satiku arī pēc tam lejā Gati Rengartu , kad viņš gāja garām tur krustojumā un blakus gulēja milzīgas feju krustmātes statujas lauskas, kas bija krītot sašķīdušas uz asfalta. Sapņa pēdējā daļā nevarēj ko atteikt palīdēt vienai un otrai tantei un pēc ta patiesībā to izmantoju par ieganstu lai attaisnotu to, ka nebiju tai dienā ieradies lekcijās. Lai vai kā ar kaut kādu platformu, kurai ritentiņi bija ļoti mazi, mēs ar āsu braucām un vēl dažiem uz Rīgas centru pār Salu tiltam, taču platformas virsma bija ļoti slidena un nebija kur turēties. Māsu gandrīz nonesa, bet es viņu turēju.
2015-01-28
staigāju pa ploakanu jumtu un brīnījos ka to nelabo apsaimniekotāji. tas faktiski nebija vis jumts bet gan jumtiņš horizontāls laukumā virs ieejas Tas bija no dzelzsbetona un tajā bija plaisas. Bija arī sūnas jau
2014-12-27
Sapnim atceros tikai pēdējo daļu... Biju nezināmā vietā un kādi pāris cilvēki istabā ienesa čemodānu ar naudu, kuru atvēra un izbēra tur pat uz grīdas, uz kuras sēdējām ar Āriju no SIguldas. Ārijai bija zaļas acis, nevis tādas kā īstenībā. Tā bija kādu bērnu rotaļu istaba, kur bērni rotaļājās, jo sēdējām uz paklāja. Pēctam ārija kaut kur izgaisa un paliku ar tiem bērniem viens. Viņi sāka klausīties mūziku tā paskaļi lielā mūzikas centrā, laikam jau man kļauva gralaicīgi un tāpēc piegāju pie loga. Ārā bija vasara, iepretīm pāri ielai bija liels kiosks, un uz tā jumta bija sakrautas bērnu rotaļlietas, betuts un vēl kāds slidkalniņš, uz paša jumta noklāts deķis. Lejā gar māju gāja tramvaja sliedes, Kad nāca tramvajs, es izlēcu uz tramvaja jumta, kur arī bija tāds kā rotaļu laukums iekārtots, ar visādām lentēm un piepūšamiem atribūtiem krāsainiem, bet kad tramvajs strauji griezās pa kreisi un uz leju no kalna, sajutu kņudoņu vēderā un diemžēl tās lentes, kuras bija mūs abus ar bijušo klasesbiedru Māri turēja, vairs nespēja noturēt, jo tas tramvajs pārāk strauji tai momentā krita lejā no kalna un mēs abi iesaucāmies EU . es patiešām iesaucos eu" To dzirdēja arī Lauris un es pamodos.
2014-07-23
kaut kādā kāpņu telpā biju, jaunā daudzstāvenē, tīrījām veco apmetumu ar krīta slāni no kāpņu apakšas, kur tas vigli krita nost pielietojot lāpstiņu, - pēc tam biju turpat uz plakanā ēkas jumta. Vēlāk kaut kādā vietā ar Gati R. pastaigājos pa kādu mikrorajonu, kur tika piešķirto mazdārziņi, palikusi mums bija tikai stunda. Atceros, ka es nebiju starp tiem cilvēkiem, kuriem tika tie mazdārziņi tuvāk trolejbusa galapunktam. Gribējām iet pie Ušakova runāt par šo jautājumu, Gatis negribēja iet, kā jau vienmēr...
2014-01-22
jumtu labojam vai mainijam. Atceros sijas un spaares. calis nepazistams kaimins nepazistamaa blakus majaa nezinamaa vietaa un pilsetaa kuram socialais dienests apmaksaaja visu dzivokli. Iegajam ar ati blakus majaa tur bija flizu grida kaut kadaa bedree kuraa es noleecu un saaku slidinaaties pa to,
2013-09-06
ar velosipēdu pa nedaudz slīpu jumtu
2013-05-22
Es tikai atceros to, ka kautko taisīju kaut kādu antenas mastu uz jumta kā arī ilgi sēdēju uz kores. jumtu taisīt- drošība, drīzas kāzas, ģimenes pieaugums, stāvs- grūtības , pa jumtu staigāt- nedarīt to, ko labi nemāk; Trīspadsmitajā mēness dienā sapņi satur vērtīgu informāciju, taču tā neatrodas virspusē.
Pēc reģistrācijas Tu varēsi veidot savu sapņu dienasgrāmatu, noteikt sapņu ticamību un darīt citas aizraujošas lietas!